Marc Wang

Learning English On VoiceTube Day 4 ( 絕不當好男人 Nice Guys)

Leave a Comment

Nice guys finish last
好男人總是輸

That's why I'll treat you like trash
那就是為啥我對妳壞壞

It's not what I really wanna do
這不是我真心想做的事

But, you only date bad guys so,
如果你想要跟壞男孩約會的話

I'll give it my best try to,
我會盡我所能

Treat you the way you want me to.
變成你期待的樣子

I never open a door, or pull out a chair.
我絕不幫忙開門或者拉椅子

You can tell me how your day was but I don't really care
妳是可以跟我聊妳今天過得如何,但我不會很關心

And if you ever get cold
如果你覺得冷了

you'll just have to hack it
妳只能自己看著辦

Cause I'd be cold too, If I gave you my jacket
如果我把外套給你,我也會覺得冷

you ain't sittin up front
對了,你不能坐前座

Front is for the homies you can sit in the trunk
前座是給麻吉坐的,妳坐後車廂倒是很OK!

I never answer my phone, whenever you call it
我絕不接電話,無論妳什麼時候打給我

And when the waiter brings the bill, I never reach for my wallet
如果服務生要我付錢,我絕不拿出我的錢包

Nice guys finish last
好男人總是輸

That's why I'll treat you like trash
那就是為啥我對妳壞壞

It's not what I really wanna do
這不是我真心想做的事

But, you only date bad guys so,
如果你想要跟壞男孩約會的話

I'll give it my best try to,
我會盡我所能

Treat you the way you want me to.
變成你期待的樣子

And I'm beat you in every competition
然後我會在每個比賽裡面把妳電爆

Going out with the girls, you better get my permission
你要跟姊妹出去玩,最好得到我批准才可以去

Wait no, I take that back, you can't go
喔不等等,我收回,妳不能去

House is on tonight, and that's my favorite show
今天播怪醫豪斯,這可是我最愛的節目

Do I look fat in this dress
我穿這件裙子看起來胖嗎

Hell yeah you do, wait let me speak your language
喔對,妳看起來很胖,等等,讓我用妳的話來講

Cows go Moo.....
簡直像隻大母牛

Nice guys finish last
好男人總是輸

That's why I'll treat you like trash
那就是為啥我對妳壞壞

It's not what I really wanna do
這不是我真心想做的事

But, you only date bad guys so,
如果你想要跟壞男孩約會的話

I'll give it my best try to,
我會盡我所能

Treat you the way you want me to.
變成你期待的樣子

But behind the scenes, she means the world to me
但是,事實上,她對我而言是我的全世界

Wanna tell her that she's beautiful and show her that she's loved
我想讓她知道,她很美,而且她是被愛著的

Hold her hand when she's scared
在她害怕時緊握她的手

tell her how much I care
告訴她我有多在乎

But that won't win her heart
但那不會讓我得到她的心

Because....
因為....

Nice guys finish last
好男人總是輸

That's why I'll treat you like trash
那就是為啥我對妳壞壞

It's not what I really wanna do
這不是我真心想做的事

But, you only date bad guys so,
如果你想要跟壞男孩約會的話

I'll give it my best try to,
我會盡我所能

Treat you the way you want me to.
變成你期待的樣子

Is this the class we can learn how to pick up girls?
請問這就是教我們要怎麼把妹的教室嗎?


看影片學英語 : VoiceTube
Next Post較新的文章 Previous Post較舊的文章 首頁

0 意見:

張貼留言